Scoutinggroep
De Gold'n Zende
Nieuwleusen

Ben jij 5 tot 7 jaar en heb je zin elke zaterdag een spannende reis te maken? Kom dan met Stuiter naar het dorp Hotsjietonia. Hotsjietonia zit bomvol avontuur en leuke, interessante mensen. Ga op pad met boswachter Bas Bos, experimenteer met Professor Plof, leer nieuwe dingen van Steven Stekker, luister naar de mooiste verhalen van Fleur en bekijk de mooie kleding die zij maakt. Wanneer je even wilt relaxen kun je tercht bij Noa en zo zijn en nog veel meer bijzondere mensen te vinden in het dorp. Je gaat niet alleen overdag met hun op pad, maar soms mag je ook bij hen blijven logeren!

Informatie voor ouders
De Bevers zijn onze jongste jeugdleden die hun activiteiten organiseren romdom het themadorp Hotsjietonia en haar inwoners. Elke inwoner van het dorp Hotsjietonia heeft zijn of haar eigen activiteitengebied zoals bijvoorbeeld "Sport & Spel", "Buitenleven" of "Internationaal". De Bevers hebben elke zaterdag opkomst, uitgezonderd van de zomervakantie en speciale feestdagen. In de kortere vakanties wordt er meestal maar één opkomst georganiseerd. Doorgaans worden de schoolvakanties van de basisscholen aangehouden voor onze opkomsten. De leiding van de Bevers kan je meer vertellen over dit schema. Contact opnemen kan via ons contactformulier. Vermeld bij het berichtje ook voor welke speltak het bestemd is.

Uniform
Net als alle spelltakken hebben ook de Bevers een uniform. Meer informatie over deze Scoutfit vind je hier.

Leidingteam
Femmie Vos